Bezoek uit Nederland - Reisverslag uit Reghin, Roemenië van Ilja Witte - WaarBenJij.nu Bezoek uit Nederland - Reisverslag uit Reghin, Roemenië van Ilja Witte - WaarBenJij.nu

Bezoek uit Nederland

Door: iljawitte

Blijf op de hoogte en volg Ilja

12 Juni 2011 | Roemenië, Reghin

De afgelopen 24 uur waren supergezellig want ik had bezoek uit Nederland. Een heel stel vrienden kwam langs op doorreis door Roemenië. Ze gaan in een week alle plekken langs die belangrijk zijn voor de Go-Kids reis van deze zomer en in die hoedanigheid waren ze nu ook een dagje in Reghin.
En wat kun je dan toch nog best veel in 24 uur doen :-) Een meeting met onze kampleiders, een hele leuke kinderdienst in de kerk, gezellig even bij mij thuis koffiedrinken en lekker uit eten. Vanmiddag ook nog even Petelea ingeweest om een aantal kinderen van het inloophuis op te zoeken en een beetje een idee te geven van de wijk waar ik veel werk. En vooral ook veel samen lachen. Ik voel me zo dankbaar voor diepe vriendschappen die ook door afstand heen niet veranderen, of misschien zelfs sterker worden. En wat was het leuk om hen m'n thuis te laten zien.
Inmiddels zijn ze weer verder getrokken..op naar hun volgende bestemming...het kampeterrein in Saulia. Ik kijk terug op een heerlijk weekend. Morgen weer een frisse start van een nieuwe werkweek. Fijne week allemaal!

Ilja

• 13 Juni 2011 - 16:09

Diana:

En jou bezoek hebben wij moeten missen... haha... ;)
    Ben blij dat je hebt genoten en juist die paar momenten in die 24 uur warm kan houden.

Zet 'm op en ga een goede en fijne week tegemoet... :)

Liefs en blessings, van ons...
    Doeiiiiiii

• 14 Juni 2011 - 20:09

Christine Visser:

Dat was zeker gezellig voor je en leuk hen zo alles te laten zien, zal gauw 's Judith horen. Ik was van hemelvaartsdag tm vandaag op opwekking, opbouw etc..."t was weer gaaf, heel veel gebeurd! Wens je weer Gods rijke zegen in al je werk, dat Hij je steeds weer mag vullen met Zijn gedachten.
    Liefs uit Kudel!

• 15 Juni 2011 - 09:56

Judith:

Ja, het was leuk om te zien waar je woont, hoe je je eigen plekje hebt daar in Reghin. De foto's van de kinderdienst zijn super hoor. leuk. liefs Judith